Aliexpress Alışverişim 1

    Hemen hemen aradığınız her türlü eşyayı bulabilceğiniz meşhur Çin menşeili site ALIEXPRESS'ten sık sık alışveriş yapıyorum. Aliexpress alışveriş yazıları da benim çok ilgimi çekiyor. Çok değişik ürünler keşfedebiliyorum.





Daha önceden de Aliexpress'ten nasıl alışveriş yaptığıma dair  7 Adımda Aliexpress Alışveriş Rehberi isimli yayınladığımı yazıyı da okuyabilirsiniz.

Bu alışverişimde nail art malzemeleri ve bir tane de kabuki pudra ve allık fırçası aldım.

  • STAMPING NAIL ART SET: Çok merak ettiğim stamping yani baskı setini nihayet alabildim.


     
         Ben Newest Fashion Clothing isimli kullanıcıdan aldım. Stamping seti elime 26 günde ulaştı. Setin içinden 1 tane baskı yapmanız için baskı aleti- mühür diyorum ben buna :) -, 1 tane ojeyi plakanın üstünden çekmeniz için sıyırıcı ve 10 tane de plaka yani baskıların bulunduğu metal yuvarlak aletler çıkıyor.
             Fiyatı 4 $ dı. TL fiyatını yazmıyorum çünkü biliyorsunuz ki doların değeri değişiyor.


           Baskı aleti aman aman kaliteli bir şey değil ama işe yarıyor mu yarıyor. Sıyırıcı da aynı şekilde. Siz sıyırıcı yerine eski kredi kartı vb. kartlarınızla da yapabilirsiniz.
Bence çok da değişen bir şey yok.


          Stamping set ile birlikte 10 tane de plaka geldi. Plakalar ilk geldiğinde bir türlü beceremedim. Hangi ojeyle denediysem olmadı. Çıldıracaktım. İlla Konad ojelerinden mi almak gerekiyormuş diye hayıflandım

         Daha sonra umutsuzca internette dolaşırken YouTube'da yorumlardan birinde her plakanın üstünde ipincecik saydam bir plastik bir film olduğunu okudum ve sıyırdığımda sonuç aldım. Aman siz de benim gibi çıldırmayın! :)

Bu Stamping Nail Art setiyle yaptığım çalışmaya da göz atabilirsiniz.


  • ŞERİT BANTLAR: Yine nail art malzemelerinden biri olan şerit bantlar da çok güzel çıktı ve işime yaradı. Harika desenler yaratabiliyorum. 
         Bunları da Fine living, start here isimli kullanıcıdan aldım. 20 günde elime ulaştı. Fiyatı ise 2.5 $ dı. Paketin içinden tam tamına 32 adet değişik renkte bant çıktı.




  • PUDRA VEYA ALLIK İÇİN KABUKİ MAKYAJ FIRÇASI: Bu fırçayı da siteden ilk alan ben oldum. Kullandığım en yumuşak kıllı fırça bu sanırım.


                        Yıkadım ve kıllarını dökmedi ve çok çabuk kurudu. Sizce de çok şık değil mi ?


             Bu makyaj fırçasını da  Just for you-baby66888  isimli kullanıcıdan aldım. Elime 26 günde ulaştı. Fiyatı ise 1.5 $ dı.




Aliexpress alışveriş yazılarım gelmeye devam edecek. Umarım faydalı bir yazı olmuştur.

Esen kalın!












0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Bu Blogda Ara