BİTENLER 1






İlk bitenler yazımla karşınızdayım. Biraz kozmetik, biraz da bakım ürünü bitirmişim.






  1.  CYRENE LIFTING&FIRMING FACIAL TONIC: Geçen yaz sürpriz Cyrene kutusundan çıkan bu ürünü ben çok sevdim. Doğal bileşenlerden oluşan bu toniğin kokusu 1-2 hafta süresince beni rahatsız etti. Ama yine de yılmadan kullandım ve etkilerini beğendim. Son zamanlarda sabah yüzümü bu tonikle temizlediğimde cildimdeki yağı kiri alıp yağ dengesini sağladı. Ayrıntılı bir yazı yazacağım bu tonikle ilgili.
  2. GARNIER GÖZ MAKYAJ TEMİZLEYİCİSİ: Suya dayanıklı makyajları çıkarmadaki başarısı orta halli diyebilirim. Denilenin aksine kirpiklerime de bir bakım yaptığını görmedim. 
  3. AVENE WATER RESISTANT GÜNEŞ KREMİ 50+: Bu kremden nefret ettim. Çünkü yağlı olan cildimi daha da ağırlaştırdı. Vücudumda bile kullanamadım. 
  4. REXONA INVISIBLE BLACK+WHITE DEODORANT: İşte buna bayılıyorum. İz bırakması minumum. Ama sprey olduğu için biraz kaçırdığınızda nefesinizi tıkayabilir.
  5. ORIFLAME BLACK POISON EDP: Kış aylarında kullanmaya uygun bir parfüm. Kokusunu bilmeden almıştım. Bana ağır geldi bir daha almayı düşünmüyorum.
  6. GÜLŞAH OJE KURUTUCU SPREY: Ojeyi kurutması başarılı. Fakat ekonomik değil. Ayrıntılı yazısı gelecek. Denemeye değer.
  7. NIVEA INVISIBLE FOR BLACK&WHITE: Koruması Rexona'ya göre daha düşük ve iz bırakabiliyor. Ucuza bulursam tekrar alırım.
           Fotoğrafını çekmeyi unuttuğum 2 ürün de şöyle:
       

     8. RIMMEL LONDON STAY MATTE PUDRA: Bu pudradan memnundum. Fakat verdiği matlık bende 3-4 saati anca buldu. İndirimde bulunursa tekrar alınabilir.
    9. MAYBELLINE JEL EYELINER 06 BLACK PINK DIAMONDS: Bu eyeliner gördünüz gibi bitmedi ama artık iyice kullanılamaz hale geldi. Kendisini 8 aya yakın süre kullandım. Tabi badem yağıyla kurumasını önleyerek. Tekrar alırım.

            Vee bu kadardı. Umarım faydalı bir yazı olmuştur. Esen kalın!

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Bu Blogda Ara