BOBBI BROWN CORRECTOR LIGHT PEACH YORUMLARIM



Bugün sizlere çok sevdiğim ve çok da övülen bir correctordan yani renk düzelticisinden bahsedeceğim. Yazının baş kahramanı Bobbi Brown Corrector Light Peach.

CORRECTOR


Fotoğrafta gördüğünüz gibi correctorımızı taçlandırdım Çünkü çok seviyorum kendilerini


Öncelikle corrector/renk düzeltici nedir? Kapatıcıdan farkı nedir?


Corrector cildimizdeki renk düzensizliklerini/eşitsizliklerini yok eden bir kozmetik ürünü.

Renk renk correctorlar bulunmakta piyasada. Hepsinin de farklı renkteki  sorunları kapatmada işlevi var. 
Mantığı şu şekilde yüzünüzde kırmızı lekeler mi var o zaman yeşil corrector kullanıyoruz. 

Kırmızın üstüne yeşil renk geldiğinde ten renginize çevirmesi gerek ki o correctora başarılı diyebilelim.


Yukarıda da sorununuza göre kullanmanız gereken corrector renklerine bakabilirsiniz.

Corrector ın kapatıcıdan farkına gelirsek;


Sorunlu bölgeye önce correctorı uyguluyoruz daha sonra da kapatıcımızı.

Yok ben sadece corrector kullanayım derseniz çok iyi sonuç alamazsınız.

CORRECTOR

Ve sıra geldi Bobbi Brown Corrector'ı anlatmaya.

Ben bu minnağı çok sevildiği için denemek istedim. Göz altlarım beni rahatsız edecek düzeyde mor.

Kapatıcılardan verim alamadığımı hissediyordum ve ilk olarak da aylarca alsam mı almasam mı diye düşündüğüm bu correctora şans vermek istedim.

Evet aylarca düşündüm. Çünkü ürünün fiyatı hiç de ulaşılabilir değil. Ayrıca mağazada deneme şansım da yoktu.

İnternetten kaç tane "swatch" görseli, videosu izledim bilmiyorum.

İnternetten almak bence çok riskli. Aldım mı peki aldım.

 Şanslıyım ki rengi tam tutturdum!

En azından önce bir mağazaya gidip kesinlikle denemek gerek.

Ben %25 indirimli haliyle aldım. Ürünün normal fiyatı 85TL. Ben 63,75 TLye aldım.

Doğru renk çıkmazsa da zaten parayı çöpe atacağımı da kendime kabullendirdim :)

Ben sarı alt tonlu bildiğiniz buğday tenliyim. Ama çok koyu bir buğday tenim de yok.

Peach isimli renkleri benim gibi kahverengi ve mor göz altları için biçilmiş kaftan.


RENK DÜZELTİCİ LIGHT PEACH

Gördüğünüz gibi correctorımız minik bir ambalaja sahip ve aynası da var. Bence çok iyi bir şey.

İşlevini yerine getiriyor mu?


Morluklarımı kesinlikle nötrlüyor. 


Nasıl kullanıyorum?


En güzel sonucu parmaklarımla uygularken aldım.


Göz altlarımı kuruttu mu?


Hayır. Çünkü benim cildim zaten yağlı ve gözaltlarımda da kuruluk problemim yok.

Basit bir nemlendirici bana yeterli geldi.


Tek başına yeterli mi?


Hayır. Üstüne kapatıcı da uygulamanız gerek.

Fiyatına değer mi?


85 TL bence yine de çok fazla. İndirimli bulursanız kesinlikle kaçırmayın.



CORRECTOR



Fotoğraflarda renk ayarlaması yaparak gerçeğe en yakın tonu yakalamaya çalıştım.


Vaktinizi ayırıp okuduysanız çok teşekkür ederim.


Esen kalın!











0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Bu Blogda Ara