Metalik Ombre Nail Art - Sünger Tekniği ile Basit Nail Art


                

(FOR ENGLISH PLEASE CLICK METALLIC OMBRE NAIL ART)


  Bugünkü yazımda bir nail art çalışmamla karşınızdayım. Bu çalışmayı HannahRoxNails isimli çok sevdiğim YouTube kanalındaki videodan esinlendim.

                Kullandığım ojeler şöyle:

                  
                  Ojelere ek olarak fotoğrafta Revlon tırnak sertleştirici baz oje ve kurutucu cilayı da görmektesiniz. Ve tabii ki de baş kahramanımız sünger. Bu süngeri Aliexpressten almıştım. Aliexpressten nasıl alışveriş yapılır yazıma da göz atabilirsiniz.

                          

                          İlk olarak baz ojemizi uyguluyoruz. Daha sonra da 2 kat Golden Rose 20 numaralı ojeyi uyguladım. Daha sonra ise üstüne daha da ışıltı katmak için Alix Avien'in 164 isimli simli ojesini de 1 kat uyguladım.

Siz de benim gibi tırnağınızın dışına ojeyi taşırmışsanız fotoğrafta gördünüz gibi bir nail art fırçası ya da sık kıllı bir kapatıcı fırçasını asetona batırıp kenarları temizleyebilirsiniz.


                     Sürdüğümüz ojeler kuruduktan sonra süngerimize iki farklı rengi fotoğraftaki gibi sürüyoruz. Benim yeşil ve sarı ojelerim de simli ojelerdi. Ve çok daha güzel sonuç aldım. İki rengi yanyana sürüp ortada da her iki rengi de üst üste getiriyoruz.


              Daha sonra tam tırnağımıza gelecek şekilde pıt pıt yaparak desenimizi oluşturuyoruz.

                  
                 Söylemeden geçmiyim; tırnak elterinize çok fazla oje bulaşacağından süngerle pıt pıt                    yapmadan önce parmağınızı bantla sarabilirsiniz. Tabii siz benim gibi sımsıkı yapmayın :)
                  
                 Ve sonuç!



                   Ben daha sonrasında bu güzel deseni daha da renklendirmek için baskı tekniğiyle (stamping) desenler yaptım. Baskı tekniği ise başka bir yazının konusu olacak.
                            

FLAŞLI ÇEKİM

FLAŞLI ÇEKİM




                 Yepyeni yazılarda görüşmek üzere. Esen kalın!


0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Bu Blogda Ara