Rimmel London Rita Ora 60 Seconds 860 Bestival Blue Yorumlarım

       İlk yazım olarak bir oje yorumlamasıyla karşınızdayım. Hazır yaz da bizlere göz kırpıyorken bu ojeye bir bakalım.


Rimmel London 860 Bestival Blue 

           Geçen sene Watsons'tan aldığım bu ojenin rengine bayıldım. Benim ten rengime tam oturdu diyemesem de yine de kullanmayı seviyorum. Çok dikkat çeken bir oje kesinlikle.İsmi de çok güzel.






  • YAPISI: Kalın bir yapısı var yani tek katta sürüşü yeterli. Ama ben yine de 2 kat sürüyorum. Fotoğrafta da 2 kat sürülmüş halini görüyorsunuz. Fırçası kalın.
  • KALICILIĞI : sizi 1 gün kesin idare eder eğer suya sabuna çok bulaşmazsanız tabi. kalıcılığına orta diyelim.
  • Fiyat/Performans: fiyatını tam hatırlamıyorum bu ojelerin ama 6-7 TL olması gerek. Bence hak ediyor. 
  • KURUMA HIZI: tek katın kuruma hızı 2-3 dakikayı buluyor ki çok iyi. 60 saniyede kurumadı kesinlikle.

           FOR ENGLISH, PLEASE CLICK Rimmel London Rita Ora 60 Seconds 860 Bestival Blue 

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Bu Blogda Ara