FLORMAR EYE PERFECTION PRIMER NO:004 Bright Illuminator Far bazı Yorumlarım

Yeni bir günden merhaba!


Bugün sizlere severek kullandığım far bazım Flormar Eye Perfection Primer' dan bahsedeceğim.


far bazı flormar


Bende olan rengi 004 Bright Illuminator.


Bu renk benim ten rengimden bir iki ton koyu. O yüzden göz kapağımın üst kısımlarına süremiyorum.

far bazı flormar


Göz kapaklarım ten rengime göre daha koyu renkte olduğu için de bu far bazını sürdüğümde gözlerime adında barındırdığı gibi bir aydınlatma sağlıyor.
flormar far bazı


Göz kapaklarım yağlı ve bu far bazı benim için sevilenler arasına girdi.


Farların renginin göz kapağınıza daha iyi çıkmasını sağlıyor.

flormar eye shadow base far bazı


Fotoğrafta da aynı farın bazlı ve bazsız halini görmektesiniz.


Flormar Eye Perfection Primer'ı sürdükten kısa bir süre sonra hemen sabitleniyor.



Peki benim göz kapaklarımda farı kaç saat tam anlamıyla tuttu?


5-6 saat.


8-9 saate kadar da yine idare ediyor. E zaten 24 saat tutmasını da istemiyorum :)

far bazı


Bu far bazının tek eksi yönü ambalajı. Fotoğrafta da gördüğünüz gibi ürün tüpten kendiliğinden çıkıyor. Zamanla da tüpün ucunun etrafında ürün birikmesi yaşanıp ürün israfı oluyor.

flormar far bazı


Ayrıca tüpü sıktığınızda çok fazla ürün çıkıyor. Özellikle acelem olduğu zamanlarda çok ürün israf etmeme sebep oldu bu durum.



Kısaca sayın Flormar, bu ürünün tüpünde sıkıntı var. Lütfen ambalajına bir çözüm bulun.


Bende bulunan renginden başka 3 rengi daha var. Onlar da çok hoş renkler. Onlara da şans vermeyi düşünüyorum. 


Ben 9 ay kadar önce almıştım hala da kullanıyorum. O kadar israf etmeme rağmen halen bitmedi.



Ürün 12 ml. Fiyatı 19.90 TL. Ben indirimle yarı fiyatına aldım. Kesinlikle bu fiyata değer bir ürün olduğunu düşünüyorum.


Özetlemek gerekirse;


Ben Flormar Eye Perfection Primerambalajı hariç çok severek kullanıyorum.


Bu ambalaj bittiğinde sıra The Balm'ın far bazına gelecek.



Daha güzel günlerde görüşmek üzere.


ESEN KALIN!


0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Bu Blogda Ara