FLORMAR ONLINE ALISVERISIM

Bugün Flormar'dan yaptığım online alışveriş elime ulaştığı için bana bir mutluluk geldi, hemen paylaşmak istedim.

For English, please click Flormal Haul 

"Ürünlerin fiyatlarını öğrenmek için en attaki faturama bakabilirsiniz."





 Öncelikle alışveriş sürecinden bahsedecek olursak; bayram tatilinden hemen önce verdiğim için siparişimin kargoya verilmesi gecikti. Daha sonraki ilk iş gününde kargomu yolladılar.
 Bir mail ile kargo takip no yu ve e-arşiv faturasını da yolladılar hemencecik. Çok memnun edici bir süreçti. 

Artık bildiğiniz gibi e-fatura kullanılıyor online alışverişlerde.







Bugün kargom elime sapa sağlim ulaştı.






Kutunun içinde de bu koruyucu kağıt gibi bi mazeme vardı.

Ve aldıklarım;




Flormar Passionate Dots Eye Shadow Palette






Bu palet çok eski bir seriden. neredeyse 1 yıldan fazla bir süredir sitede gözüme çarpıyordu fakat almamıştım. Bu sefer turuncu rengin altındaki sırf gül kurusu rengi için aldım diyebilirim.
 Ama beyaz ve sarı renk dışında diğerlerini kullanabilirim diye düşünüyorum. 
Eğer göz makyajında yetenekliyseniz o renkler de kullanılabilir bence.



FLORMAR FAR PALETİ


Paletin aynası da mevcut. Daha sonra bu paletin incelemesini yapacağım.



Flormar Metallic Eyeshadow ME04 Pole Dance




Bu kalem fara bayıldım. Simli olan bu farı göz kapaklarıma sürüp fırçayla dağıtarak yumuşak bir görünüm elde ettim. 









Pembe renkli farım hiç yoktu ama çok istiyordum. Buğday tenli olduğum için bana yakışmaz diye düşünüyordum ama fırçayla dağıtınca çok hoş oldu. Yapısı yumuşacık, .çok kolay sürülüyor.

Diğer renklerine de bakmak istiyorum.


Flormar Neon Eye Shadow N07 Indigo Blue  
&
Flormar Metallic Eye Shadow A005 Emerald





Flormar Metallic Eye Shadow A005 Emerald





N07 Indigo Blue isimli far çok hoş bir mavi. Mat yapıda. Mavi far ile eyeliner çekmeyi çok sevdiğim için aldım.



Flormar Neon Eye Shadow N07 Indigo Blue




A005 Emerald ise içinde simler bulunan koyu yeşil bir far. Yeşil farlara hastayım zaten.



Flormar Waterproof Lipliner 202 &  231







flormar dudak kalemi





Flormarın dışı beyaz renkli olan eski serideki dudak kalemlerim var ve tebeşir gibiler. Sürümleri çok zor. Bu siyah ambalajlı olanlar ise yumuşacık, kolayca sürülüyor. Essence'in dudak kalemleri gibi.

Ayrıca bayağı renk seçeneği var. Bunların değeri pek bilinmiyormuş gibime geldi. 





Flormar Waterproof Lipliner 202 içinde turunculuk olan bir kalem. Çok hoşuma gitti.


Flormar Waterproof Lipliner 231 ise soğuk bir mürdüm tonu.

İkisine de bayıldım.




FLORMAR OJE
   

Ve geldik ojelere :) 

Bu ojeleri bayağı araştırarak aldım. Tam da istediğim renkler.







FLORMAR OJE


Bakalım hepsi nasıllarmış, deneyip yorumlayacağım.



FLORMAR OJE



Ve son olarak da ürünlerle birlikte basılı olarak e- faturayı da göndermişler. Bu da çok hoşuma gitti.

Çünkü Markafoni, Trendyol ve Mango saadece mail olarak e- faturayı gönderiyorlar ve ürünleri teslim aldıktan sonra geliyor.


Bu konuda Flormar'dan çok memnun kaldım.



E FATURA


Flormar'ın online sitesinden bugüne kadar 3-4 tane siparişim oldu ve herhangi bir sıkıntı yaşamadım. 

Online sitenin tek eksisi, sipariş listenizi siteden göremiyorsunuz. 
Onun yerine listeyi maile atıyorlar.

Sitede olsa daha kullanışlı olur diye düşünüyorum. 

Benim Flormar'dan alışverişim bu şekildeydi.


Daha güzel günlerde görüşmek üzere.


ESEN KALIN!
















2 yorum:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Bu Blogda Ara