GOLDEN ROSE COLOR EXPERT NO 10 & 44 & 102 NO OJE YORUMLARIM

Merhaba!


Bugün Golden Rose Color Expert 10, 44 ve 102 numaralı ojelerimi paylaşacağım.


(FOR ENGLISH, PLEASE CLICK 






Bu renklerin hepsine bayılıyorum. Sevmediğim renk yok ki benim zaten.





Golden Rose'un bu serisinde çok fazla renk seçeneği mevcut. 
Bi göz atmanızı tavsiye ederim.








Fırçası kalın gördüğünüz gibi.

 Ben bu tip fırçalarda tırnaklarımın köşelerine sürerken sıkıntı yaşıyorum ama yine de bu durum serideki renklerden almamı engelleyemiyor.


Kalıcılık değişiyor benim deneyimlerime göre ojeden ojeye. Çünkü hepsinin yapısının yoğunluğu değişiyor.



Golden Rose Color Expert 10





Bu renk soğuk tonlu bir lila bence.






Bazen de gri gibi duruyor.







Birçok kıyafetle de uyum sağlayabilecek bir renk.

Fotoğraflarda 2 kat uygulanmış halini görüyorsunuz.

Yapısı ince, kesinlikle 2 kat gerektiriyor.

Kalıcılığı için 2-3 gün diyebilirim. Tabi aşırı suyla temasta düşer bu süre.



Golden Rose Color Expert 44






Bu pastel sarıya bayılıyorum. Birçok tırnak deseni çalışmamda kullanıyorum.






Bu 44 numara , 10 numaradan daha kalın bir yapıda.






Yaza yakışır bir renk. Bana çiçekleri ve güneşi hatırlatıyor.








Golden Rose Color Expert 102





Bu da 44 numaradan daha ince, 10 numaradan daha kalın yapıya sahip. 


Bunun kalıcılığı için de temiz 2 gün verebilirim.







Bu renk de  koyu gül kurusuna benziyor.


Ojenizin kalıcılığını artırmak için renksiz parlatıcı oje sürebilirsiniz.






Siz nasıl buldunuz bu renkleri ?



Daha güzel günlerde yeni yazılarla görüşmek üzere...





0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Bu Blogda Ara