STAMPING/BASKI TEKNIGI: Kalp Deseni Nail Art

Merhaba...

Bugün stamping yani baskı tekniği ile yaptığım 2 renkli tırnak deseninden bahsedeceğim.

(FOR ENGLISH, PLEASE CLICK 

TWO COLOR STAMPING NAIL ART (HEART DESIGN) 





Stamping tekniğini daha önce hiç uygulamadıysanız şu yazımı okuyabilirsiniz;



Bu tasarımda kullandığım ojeler şu şekilde:



Flormar 048 Fiery Red

Sally Hansen 340 Mint Sorbet

Alix Avien 164

Flormar Supermatte M103 Lily White




Baskı plakası: B55 

(Bu plakayı Aliexpress'ten almıştım. İlgili yazım: Aliexpress Alışverişim 1 )






ADIMLAR:


1. Taban oje olarak Flormar Supermatte M103 Lily White 'ı tırnaklarıma uyguladım.


Fotoğrafta 3 kat uygulanmış halini görmektesiniz.


2. Baskı plakamdaki ortaki kalp desenini almak için Flormar 048 Fiery Red ojeyi kullandım.



3. Daha sonra kalan boşluklar için de yine aynı kalp desenini kullandım. Kullandığım oje ise Sally Hansen 340 Mint Sorbet.



4. Son adım olarak ise üzerine simli bir oje olan  Alix Avien 164 'ü uyguladım.

BÜTÜN ADIMLAR TEK BİR FOTOĞRAFA ŞÖYLE YANSIDI:



Sizce nasıl olmuş?



Güzel günler görmek dileğiyle...

ESEN KALIN.






















0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Bu Blogda Ara