FLORMAR 394 GOLDEN ORCHID & 392 HOLOGRAPHIC SILVER Yorumlarım


Merhaba. 

Bir holografik oje hastası olarak Flormar'ın bu holografımsı ojelerine şans vermek istedim. 

Google Görsellerden yaptığım araştırma ile bu iki rengi keşfettim: 

394 Golden Orchid ve 392 Holographic Silver.



FLORMAR  394 GOLDEN ORCHID



Bu renkler klasik seri yani Flormar Nail Enamel serisinde bulunuyor.

Gördüğünüz gibi bu oje altın renginde ışıltılar içeriyor. Ama kahverengi tonlu bir oje toplamına bakıldığında.

Flormar bu ojenin isminde bile holografik olduğunu iddia etmiyor ama bence amaç buymuş.



Olmuş mu peki? Eh işte diyeyim. Yine de hoş bir oje.



Çok fazla sim içerdiği için çıkarması zor tahmin edersiniz ki.

Fotoğraflarda 2 kat uygulanmış halini görmektesiniz.


Yine de uygun fiyatlı alternatif olma yönünden  göz kırpılası bir oje.


FLORMAR 392 HOLOGRAPHIC SILVER




Bu ojeyi 394'e oranla daha çok sevdim renginden dolayı.


Katları artırarak daha holografik bir görüntü elde edilebilir.



Bu resim flashlı hali. İçindeki simleri görebilirsiniz.




Yapısı ince. Ben 3 kat uyguladım.


Yine dediğim gibi fiyatının uygunluğu bakımından göz atabilirsiniz.


Bu ojelerden bahsettiğim alışverişim yazım için  FLORMAR ONLINE ALISVERISIM  yazıma da göz atabilirsiniz.

Siz beğendiniz mi bu renkleri ?

Paylaşacak çok oje var daha :) 

Bugünlük bu kadar.

ESEN KALIN...






4 yorum:

  1. Her ne kadar zor çıkarılıyor olsa da simli ojeleri çok beğeniyorum :))

    YanıtlaSil
  2. 394 çok güzelmiş, ne güzel yansımalar oluyor öyle :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Bu Blogda Ara