FRATERNIKUS KAMILLE BALSAM EL VE VÜCUT KREMİ YORUMLARIM

Merhaba.

 Bugün de bir el kremini yorumlayacağım. Bu ürün hakında fazlasıyla yorum var, benim arşivimde de bulunsun istedim. Konuğumuz, Fraternikus Papatyalı El ve Vücut Balsamı/Kremi.



Bu el kreminin adında neden balsam kelimesi geçiyor anlamış değilim. Bitkisel olduğunu vurgulamak için sanırım. Bu kremden memnun kalan da var, kalmayan da var. Ben neredeyse sonuna yaklaştım. 

Bence orta karar bir krem. Ne tamamen etkisiz ne de çok etkili. Neutrogena'nın klasik mavi ambalajlı el kremleri bundan daha iyi bence.

Kokusu, ambalajın üzerinde gözüken papatyadan da tahmin edilebileceği gibi papatya gibi kokuyor. Ben papatya kokusundan pek hazzetmesem de kullandıkça kokusuna alıştım. Ama koku hassasiyeti olanların uzak durması gerek, çünkü kokusu yoğun. Ha papatya kokusunu seviyorsanız, çok da sevebilirsiniz.


İçeriğine bakacak olursak;



Anladığım kadarıyla, içinde bir çeşit alkol,gliserin, havuç kökü özü, papatya çiçeği özü, avokado yağı, sülfat ve parfüm bulunuyor.

El ve vücut balsamı diyor, açıklamasında tırnak ve el bakımı diyor. Kendileri de tam karar verememişler herhalde. Ben sadece tırnak etlerime kullandığım kadarıyla, eh işte diyorum. Yoktan iyidir. Tırnak güçlendirmesi konusunda bir deneyimim yok.


Yapısı çok yoğun olmasa da yoğun. Hemen emilmiyor, bi süre geçmesi lazım. Kokusunun hemen kaybolmadığını da söylemiş miydim? 


Almanya'da Gratis için üretiliyormuş. Fiyatının 10 TL' den düşük olması gerek. 

Orta kararda bir el kremi arıyorsanız iş görecektir. Bir daha almayı düşünmüyorum.

Tekrar görüşmek üzere...

8 yorum:

  1. Gule gule kullanin guzel bir yazi olmus ellerim cok terlediginden ben krem kullanamiyorum ne yazik ki 😊

    YanıtlaSil
  2. Papatya kokusunu severim ama yoğunsa tıkanabiliyorum :)) Neutrogena el kremleri gerçekten çok başarılı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence yoğun, belki size o kadar yoğun gelmeyebilir :) Uygun fiyatlı Neutrogena'ya ben de evet diyorum :))

      Sil
  3. Benim ellerim kışın çok kuruyor bana uygun olmayacaktır o zaman, teşekkürler paylaşım için :)

    YanıtlaSil
  4. İçeriği aslında hiç fena değilmiş😊 Benim ellerim çok kuru, sürekli nemlendiri kullanıyorum, ama ağır kokuya dayanamıyorum. Tester bulursam bakayım😊😊

    YanıtlaSil
  5. Bi bakın derim :) Aynı şehirlerde yaşıyor olsak tester temin ederdim benimkinden tabi :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Bu Blogda Ara