Memnun Kalmadığım Ürünler ** EYELINER DOSYASI **

Merhaba. Nasılsınız?

Bugün memnun kalmadığım eyelinerlardan bahsedeceğim. Ben ki mükemmele yakın eyelinerımı bulmuş bir kişiyim. Ama denemelerim devam edecek, aramaya devam.

Sevmediğim eyelinerlar dosyasına giren ürünler ise;



Rimmel London Scandal Eyes Eyeliner

Flormar Colorliner

Flormar Dipliner 


Belki bu ürünlerden sizin sevdikleriniz de vardır ama benim isteklerimi karşılayamadılar. Ben hepsini indirimli haliyle satın aldım.


Rimmel London Scandal Eyes Eyeliner







Bu eyelinerı indirim döneminde gözü dönmüş bir makyaj delisi olarak hakkında hiçbir yorum okumadan sepetime attım ve sonuç hüsran.

Bu eyeliner şekli itibarıyla tam bir keçeli kaleme benziyor. Ucu da aynı keçeli kalem uçlarından. Ne kadar ucu aşağı gelecek şekilde sakladıysam da ilk sürüşümde düzgün bir siyah çizgi çizemedim. Hadi tamam dedim, bir kere iki kere elime çizdim. Koyuluğu arttı ama parça  parça. Asla gözüme doğru dürüst süremedim. Çünkü rengi çıkmıyor.





Aşağıdaki fotoğrafta da üst üste sürülmüş halini görüyorsunuz. Bir de bastıra bastıra sürdüm, gözümüze öyle bastırmıyoruz hiçbirimiz. Fotoğraf her şeyi anlatıyor.





Flormar Colorliner 06 Pass the Peace




Bi ara yok satan 5 TL'lik renkli eyeliner. Ben seçe seçe bu rengini seçmişim. Zaten ben buğday tenliyim, göz kapağımda hiç belli olmuyor bu renk.






 Tamam dedim bunu far olarak kullanayım, parça parça durdu. Hafif bir ışıltı vermesini bekledim ama yine beğenmedim. Ucu da kullanışlı değil ya da ben beceremedim.




Flormar Dipliner 


Öncelikle çalkalamanız gerekiyor bunu da. Ben fazla üşengecim ve unutkanım :D 




Yine sulu bir yapısı var, istediğim siyahlığı vermedi.  Ve fırçasını da sevemedim.





Ve memnun kaldığım eyeliner:


The Balm Schwing Eyeliner


Şaşırmadınız değil mi :) Ben böyle siyah bir eyeliner görmedim. Saatler geçse de ne akma ne bozulma ne de solma. Fazla söze gerek yok. Ama bu da benim için "mükemmel" değil. 



Fırçası benim için çok zorlu bir fırça. Ama yetenekli insanlar için bu sorun değil :)


Ve üç siyah eyelinerın karşılaştırması:








Memnun kalmadıklarım arasında sıralamam ise şöyle:

1- Flormar Dipliner 

2- Flormar Colorliner 06 Pass the Peace

3- Rimmel London Scandal Eyes





Bundan sonra sırada Essence var.


Sizin Schwing dışında önerebileceğiniz eyeliner var mı bana?

Bu ürünlerden kullandığınız var mı ?



Görüşmek üzere...


13 yorum:

  1. Ben de henüz istediğim gibi bir eyeliner bulamadım.Bu sene Essence'in Eyeliner pen'i ve Liquid ink'ini bir de Wet n wild'ın Mega liner'ını denedim hiç memnun kalmadım.En son Rimmel'ın Glam eyes eyelinerını aldm,o da bir facia sürdükten bir süre sonra parça parça ayrılıyor pürtü pürtü göz kapağında kalıyor.Umarım istediğimiz gibi bir ürün bulabiliriz.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğiniz ürünler de alınmayacaklar listeme girdi. Bende açılmamış Essence Superfine Eyeliner var, acaba bahsettiğiniz o mu? Onda da umutlarım vardı. Bir de Essence'in mat eyelinerı varmış, çok beğenilen. Ben bir de Maybelline'in kavanozdaki eyelinerını kullandım o da güzeldi ama gün sonunda akıyordu. Ben de umuyorum ki bulucam :) Teşekkürler :)

      Sil
  2. Yok bendeki Essence o değildi inşallah o istediğin gibi çıkar çıkarsa da bekliyorum yorumunu :D

    YanıtlaSil
  3. Ben Flormar Dipliner'dan memnun kalmıştım. The Balm eyeliner da aklımda almayı düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. The balmın fırçasını severseniz vazgeçemezsiniz, çok net bir siyah :)

      Sil
  4. Flormar Dipliner'ı ben kullandığım zaman üst kapağıma çizgi halinde bulaşıyordu o yüzden birdaha almamıştım :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sürüp dışarı bile çıkamadım verdiği görüntüyü hiç sevemedim :/

      Sil
    2. ooo seninki daha kötüymüş bende yine ilk sürünce fena durmuyordu sonrasında eve gelince aynısından gözkapağımda da oluyordu :D bide o halde dolaştım :/

      Sil
    3. Eyeliner insanı rezil de eder vezir de eder sözünün karşılığı anlattığın olay :) üst göz kapağıma bulaşan, akan pandaya çeviren eyelinerlardan nefret ediyorum :)

      Sil
  5. This is so inspiring! I love the post:)

    irenethayer.com

    YanıtlaSil
  6. benim de şu ana dek kullandığım en güzel liner balmınki kesinlikle. diğerlerini ben de beğenmedim gördüğüm kadarıyla uçları kullanışlı değl sadece flormarın renkli linerından bende de var, ben de açık tenliyim bu yüzden koyu kahve far sürdüğümde kendini belli etsin diye üsttn o kahve ile geçiyorum liner şeklinde. eline sağlık canım, güzel bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Flormarın başka renklerinden alsaydım rengini bile tutturamamışım :D Mükemmeli aramaya devam ediyorum ben de, çok teşekkür ediyorum :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Bu Blogda Ara