2016 RIO OLIMPIYATLARI TEMALI NAIL ART

Merhaba yeniden!

Bugün 2016 Rio Olimpiyatları temalı nail art/ tırnak süsleme çalışmamı göstermek istiyorum.

(For English, please click  RIO 2016 OLYMPICS INSPIRED NAIL ART )



Olimpiyatları her düzenlendiği yıl olduğu gibi bu yıl da severek elimden geldiğince takip ediyorum. Artistik Jimnastik ise favori spor dalım. Instagram ve YouTube üzerinden de olimpiyat temalı nail artlar görüp ben de yapayım dedim. 

(Nail art larımı paylaştığım instagram adresim : Nailioness )

İşte bana yardımcı olan ojeler:


Flormar Supermatte Lily White - Beyaz renk

Flormar Full Color Lemoncello - Sarı renk

Flormar Pretty P24 - Yeşil renk

Alix Avien 163 - Lacivert renk

Golden Rose Wow! 72  - Mavi renk

Golden Rose Matte -12 Siyah renk

China Glaze 237 Pure Torture  - Kırmızı renk



Şerefli Türk Bayrağımızı çizerken bayağı zorlandığımı söylemeliyim. Gördüğünüz en güzel Ayyıldız olmayabilir.El çizimi konusunda pek başarılı sayılmam. Elimden geleni yaptım ve gururluyum  :)

Yardımcı malzemelerim Flormar'ın noktalama işareti, nail art fırçası ve bir toplu iğne.


Taban oje olarak  2 kat Flormar Supermatte Lily White isimli beyaz rengi kullandım. Supermatte serisini çok seviyorum ama ne yazık ki kaldırdılar bu seriyi. Neden oje serileri  kaldırılır anlamıyorum.


Daha sonra da Rio yazısını, Olimpiyat halkalarını, Türk Bayrağı'nı ve 2016 yazısını çizdim.



Olimpiyatlarda yarışan tüm sporcularımıza başarılar diliyorum!


2016 Rio Olimpiyatları için yaptığım deseni siz nasıl buldunuz?

Esen kalın...


6 yorum:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Bu Blogda Ara