#smooshynailsunday 4

Merhaba. 

Bayram telaşını atlattığımıza göre eski düzenime yavaş yavaş ben de dönmeye çalışıyorum.

Bir kaç haftadır paylaşmadığım yazı dizim olan #smooshynailsunday etkinliğime bu hafta katılabildim.

#smooshynailsunday nedir derseniz, instagramda nail art ile uğraşan bir kaç kişinin önderliğinde gerçekleşen, her hafta 3 regin seçildiği ve katılımcıların bu renklerle dağınık tarzda söz konusu olan renkleri çalıştığı bir etkinlik.

Bu benim 4. katılımım. Bu teknikte pek başarılı olmasam da etkileşimi sevdiğim için katılıyorum.

Bu pazarın renkleri sonbaharda dökülen yaprakların renklerinden ilham alınarak oluşturulmuştu.

Her ne kadar favori mevsimim sonbahar olmasa da sonbahardaki renk çeşitliliğini çok severim.

Renklerimiz; sarı, yeşil ve turuncuydu.





Herkesin çalışmasının bulunduğu kolaj;








Benim yaptığım tasarımda bu şekilde oldu.






Siz bu haftaki tasarımımı beğendiniz mi?

Önceki yaptığım tasarımlar için;






YENİ YAZILARDA GÖRÜŞMEK ÜZERE...



8 yorum:

  1. Renkleri çok güzelllmiş güle güle kullan canımm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ben de çok sevdim renkleri :)

      Sil
  2. Ellerinize sağlık, ilgiyle takip ediyorum bu yayınlarınızı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, yorumlarınızı hiç eksik etmiyorsunuz çok naziksiniz :)

      Sil
  3. Bayıldım bu çok güzel olmuşşş :))

    YanıtlaSil
  4. Ay nayıldım o renklereeee! Ve tabi ki ben geldim ;)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Bu Blogda Ara