**10 KASIM OZEL** TIRNAK DESENIM/ NAIL ART

Bugün 10 Kasım.


 Tam 78 yıl önce saat 9'u 5 geçe Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk hayata gözlerini yumdu. Dünyada bugüne kadar eşi benzerine rastlanmamış bir asker, bilim insanı, siyasetçi ve daha sayamadığım birsürü sıfata sahip olan Ulu Önderimizi anmak için ben de bugün bir nail art yaptım. Sizlerle paylaşmak istedim. Umarım beğenirsiniz.




Siyah zemin üzerine Ata'mızın ölüm yılını beyaz Golden Rose'un nail art ojesinin fırçası yardımı ile yazdım.

Serçe parmağımda da sonsuzluk işaretine benzettiğim 8 rakamını fark edebilirsiniz.



Soyulabilir ojemi siyah ojeden önce sürdüm, tasarımımı tamamlayınca da cımbız yardımıyla tırnağımdan söktüm. Saklıyorum.










Yorumlarınızı bekliyorum.

Sevgiler

2 yorum:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Bu Blogda Ara