Aliexpress Alışverişim 3 (Nail Art Malzemeleri)

Merhaba...

Aylar önce yaptığım ve AliExpress alışverişimi paylaşacağım. Hatta bunun üzerine yine nail art malzemelerinden oluşan başka bir alışveriş daha yaptım, onu da paylaşacağım.

Ürünlerin isimlerinin üzerine tıklarsanız ürün sayfasına yönlendirileceksiniz ve güncel fiyatını görebilirsiniz.






Nail art yaparken kullanmak için bu üç fırçayı aldım. Şu ana kadar memnunum ama çok kaliteli değiller maalesef ama en azından Flormar'ın nail art fırçalarından iyidir :)


Farklı boyutta 3 fırçadan oluşuyor. Bu fırçaların kullanımındaki püf nokta kullanır kullanılmaz fırçadaki ojeyi temizlemeniz. Kuruyup kalırsa fırçanın yapısı bozulabiliyor her ne kadar çıksa da. Benimkilerin son durumu bu ama iş görüyorlar.





Bu mat çok işe yarıyor gerçekten, baskı denemelerimi yapıyorum, desen çiziyorum vs. Kaliteli güzel bir malzemesi var. Tavsiye ederim.



Bu takma tırnak uçlarını ise fotoğrafta gördüğünüz gibi desen denemede, ojelerin renk uyumlarına bakmada kullanıyorum. Fazla narinler ama.



Hem boyutu 15 Ml hem de çok iyi iş çıkarıyor. Beyaz ve diğer renklerini de almayı düşünüyorum.





Baskı plakasındaki deseni çok iyi alıyor ve sonuç çok güzel oluyor, temizlerken de bant kullanıyorum kalıntıları temizlemek için. 

Baskı Plakaları






Bu iki plaka diğerlerine göre kesinlikle çok daha başarılı.



Yukarıdaki malzemerle yaptığım örnekleri de eklemek istedim.











Okuduğunuz için teşekkür ederim...






2 yorum:

  1. Nasıl artta bu tara malzemeler kullanıldığını bilmiyorum. Teşekkürler bu güzel paylaşım için. Geyikler çok orijinalmiş 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sormayın ne amlzemeler var :) çok teşekkürler çok sevmiştim ben de geyiklerimi :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Bu Blogda Ara