ESSENCE SUPERFINE EYELINER

Merhaba

Bugün son zamanlardaki favorim Essence'in Superfine Eyeliner'ından konuşacağım.


Hayatımın eyelinerı olan The Balm Schwing eyelinerımı kaybettikten sonra daha önce şu Kozmela Alışverişimde edindiğim Essence'in eyelinerını kullanmaya başladım ve gayet de memnun kaldım.


Eyeliner, keçe uçlu ve keskin siyah renkte. The balm gibi kuruyunca çok matlaşmıyor, yarı mat bir görünüm sağluyor bence. Schwing kadar opak bir siyahlığı olmasa da ona yakın bir renk elde ediyorsunuz.


Keçe uçlu ve ucunun da ince olması uygulamada rahatlık sağlıyor, özellikle eyelinerın kuyruk kısmında. Ben 2 kere geçiyorum sürerken ve sürmesi bana çok kolay geliyor.




Ucu aşağı gelecek şekilde dik konumda saklamanızı öneririm, eyelinerın mürekkebi tam olarak ucuna gelmiş oluyor ve kullanıma hazır oluyor.

İnternette ucu parça parça oluyor diye yorumlar okudum ama ben 2 aydır kullanıyorum ve böyle bir sorun yaşamadım.


Ürün smudge-proof, yani akma-dökme yapmıyor, yine bazı yorumlarda aktığından şikayet edenler olmuştu ki benim gözkapaklarım yağlıdır.

Misel suyla rahatlıkla temizleniyor.

Bende sabah 7'den akşam 4'e kadar akmadan kokmadan kalıyor. Rengi gün sonunda silikleşiyor tabi her eyelinerda olduğu gibi


Ben dediğim gibi Kozmela'dan almıştım. Güncel fiyatı 10.75. Bir de waterproof versiyonu da var, ona da bakabilirsiniz.

Kısaca, Essence Superfine Eyeliner uygun fiyatı ve kullanım rahatlığı açısından beni oldukça tatmin eden bir ürün oldu. 

Sevgiyle kalın 😻





0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Bu Blogda Ara