HAZIRAN NAILART DOSYASI

Merhaba!

Haziran ayı bitti ve ben en sonunda Haziran ayında Instagram hesabımda paylaştığım nail art örneklerimi paylaşmaya geldim. Bu ay çok çalışmışım, e tatildeyim ondan. En güzellerini seçmeye çalıştım. Nail art benim için her zaman kafa dağıtmaya yarıyor. Her şeyi unutup saatlerce ojelerle uğraşıyorum. Gerçekten benim için bir terapi. İki gün peş peşe yapmasam hemen daralıyorum. 

Neyse bakalım neler yapmışım;


1- Konsept Kumsal

Instagramda çok yetenekli kızlarla bir araya geldik ve her ay 4 konsept belirliyoruz. Nasıl bir şey diye merak ederseniz hesabımız şu; @conceptnailart

Deniz yıldızını bu kadar iyi çizebilmeme ben de şaşırdım doğrusu.


2-  Yapraklar 

Bu çizgiler bana bir yapraktaki damarları hatırlattı, sizce neye benziyorlar?



3-  Konsept Dotting

Yani noktalama kalemiyle yaptığımız tasarımlardı bu konseptimiz de.



4-  Minik ve Sarı kalp

Hem çok basit hem de zarif bir kalp kondurdum tırnağıma.


5-  Doğumgünü

Ah evet 26 yaşına girdim Haziran'da. 25'ten sonra kesinlikle kendimi daha olgun hissetmeye başladım. 26 yaş neler getirecek göreceğiz.


6-  Pembe Geometrik

Çiçek çizmedim ama fonda gördüğünüz annemin çiçeklerin renklerinden esinlendim  :)



7-  Rengarenk

Ben bu rengarenk noktaları çok sevdim!



8- Konsept Sticker

Su transferli sticker kullandım burda, yüzük parmağımda gördüğünüz. Ben çizmedim onu yani :)


9-  Vintage

En sevdiklerimden. Dantelli bir elbisenin sırt kısmını hatırlatıyor bana ya da gelinliğin. Beyaz renkle de denemeliyim sanırım.



10-  Zarif Çiçekler

Fotoğrafta gördüğünüz çiçeklerden esinlendim tabii ki de. Bu da içlerinde en sevdiğim oldu bu ay.



Aslında bir kaç model daha vardı ama gönderim çok uzun olmasın diye kısalttım.

Kalanını merak ediyorsanız Instagram hesabım NAILIONESS'a göz atabilirsiniz.

Hepimize aydınlık ve güzel günler diliyorum!



27 yorum:

  1. Mutlu senelere... Benim beğendiklerim:1-4-5-7-8.Tuttum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, beğenmenize sevindim :)

      Sil
  2. Harika görünüyorlar gercektennnn 😙

    YanıtlaSil
  3. ben en çok sarı kalbi beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sarı kalp instagramda da çok beğenilmişti, çok zarif duruyor. Normalde günlük kullanımda her yaptığım deseni kullanmaıyorum fakat bu kullanılabilir , çok teşekkürler :)

      Sil
  4. Çok güzel tasarımlar.Ben hayata böyle oje süremem :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, zamanla oluyor ben de çok kötüydüm :):)

      Sil
  5. Kumsal Konsepti çok hoşmuş. Eline sağlık canım 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, çok sevdiğim bir tasarım o da :)

      Sil
  6. Ya çok güzel bayıldım :D

    YanıtlaSil
  7. Çok beğeniyorum ya bu tip şeyleri 😍 keşke benim de tırnaklarım uzun olsa yapabilsem çok özendiğim birsey

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kısa tırnakta da yapabilirsiniz, sadece kısa tırnakta nail art yapıp çok başarılı bloggerlar da var ve bazı tasarımlar daha çok kısa tırnağa yakışıyor :) Tırnaklarımı nasıl uzatıyorum o konuya da el atacağım blogumda inşallah :)

      Sil
  8. Ben ayırım yapamadım, hepsini çok beğendim ve özendim... Zira ben taşırmadan düz oje bile süremiyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum, ben de taşırıyorum ama nasıl temizliyorum o konuyu da paylaşacağım yakında burda sevgiler :)

      Sil
  9. Hepsi çok güzel olmuş özellikle ilk 4'e bayıldımm <3 Emeğine sağlık bitanemm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım, sevgiler :):)

      Sil
  10. Muhteşem geçen Haziran ayı, mükemmeller :)

    YanıtlaSil
  11. Hepsi ayrı bir sanat eseri gibi ama şu tatil döneminde deniz yıldızlı harika gider :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim , evet tam tatillik :)

      Sil
  12. Bunların hepsi birbirinden güzel olmuş ♥

    YanıtlaSil
  13. hepsine çok emek vermişsin, sanat eseri gibi olmuşlar, kumsal olanı çok sevdim :)

    YanıtlaSil
  14. Hepsi de birbirinden güzel olmuş, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Bu Blogda Ara